- -

Microblogging and Blended Learning: Peer Response in Tertiary Education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Microblogging and Blended Learning: Peer Response in Tertiary Education

Mostrar el registro completo del ítem

Montero Fleta, MB.; Pérez Sabater, C.; Pérez Sabater, ML. (2015). Microblogging and Blended Learning: Peer Response in Tertiary Education. Procedia Social and Behavioral Sciences. (191):1590-1595. doi:10.1016/j.sbspro.2015.04.384

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/71923

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Microblogging and Blended Learning: Peer Response in Tertiary Education
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Fecha difusión:
Resumen:
The traditional classroom paradigm has been lately experiencing innovative changes with the advent of new technologies. This paper reports on the results of an exploratory study that puts into practice a blended learning ...[+]
Palabras clave: Blended learning , Twitter , Peer review , Vocabulary
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
Fuente:
Procedia Social and Behavioral Sciences. (issn: 1877-0428 )
DOI: 10.1016/j.sbspro.2015.04.384
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.04.384
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem