- -

El artista como producto en Corea del Sur: EXO y el fenómeno fan

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

El artista como producto en Corea del Sur: EXO y el fenómeno fan

Show full item record

Hurtado Olmos, L. (2016). El artista como producto en Corea del Sur: EXO y el fenómeno fan. http://hdl.handle.net/10251/72502

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/72502

Files in this item

Item Metadata

Title: El artista como producto en Corea del Sur: EXO y el fenómeno fan
Author: Hurtado Olmos, Lorena
Director(s): Díez Somavilla, Rebeca
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte - Departament de Comunicació Audiovisual, Documentació i Història de l'Art
Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Read date / Event date:
2016-09-15
Issued date:
Abstract:
[EN] On the following Final Degree Project, there will be some research about the South Korean Pop Culture. The study will be based on its music industry, and it will analyze how it raises artists that become idols to the ...[+]


[ES] En el siguiente Trabajo de Fin de Grado, se investigará sobre la cultura Pop en Corea del Sur. Me centraré en la industria musical, y se hará un análisis de la creación de artistas que se convierten en ídolos de masas, ...[+]
Subjects: South-Korea , Idols , Mass phenomena , Fans , Marketing , EXO. , Corea del Sur , Ídolos , Fenómeno de masas , Transmedia
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Comunicación Audiovisual-Grau en Comunicació Audiovisual
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record