Mostrar el registro completo del ítem
Martí Parreño, J.; Seguí Mas, DM.; Seguí Mas, E. (2016). Teachers Attitude towards and Actual Use of Gamification. Procedia Social and Behavioral Sciences. 228:682-688. https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.07.104
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/72746
Título: | Teachers Attitude towards and Actual Use of Gamification | |
Autor: | Martí Parreño, José Seguí Mas, Diana María | |
Entidad UPV: |
|
|
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Gamification represents an innovative and engaging methodology to motivate students and enhance their learning process.
Nevertheless despite an increasing academic interest in gamification over the last years, teachers’ ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.07.104 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Código del Proyecto: |
|
|
Agradecimientos: |
|
|
Tipo: |
|