- -

The effects of images on multiple-choice questions in computer-based formative assessment

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

The effects of images on multiple-choice questions in computer-based formative assessment

Mostrar el registro completo del ítem

Martín San José, JF.; Juan, M.; Vivó Hernando, RA.; Abad Cerdá, FJ. (2015). The effects of images on multiple-choice questions in computer-based formative assessment. Digital Education Review (antes Interactive Educational Multimedia). (28):123-144. http://hdl.handle.net/10251/73001

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/73001

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The effects of images on multiple-choice questions in computer-based formative assessment
Autor: Martín San José, Juan Fernando Juan, M.-Carmen Vivó Hernando, Roberto Agustín Abad Cerdá, Francisco José
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingenieros Industriales - Escola Tècnica Superior d'Enginyers Industrials
Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Fecha difusión:
Resumen:
Current learning and assessment are evolving into digital systems that can be used, stored, and processed online. In this paper, three different types of questionnaires for assessment are presented. All the questionnaires ...[+]
Palabras clave: Evaluation methodologies , Interactive Learning Environments , Media in Education , Improving Classroom Teaching , Multimedia Systems
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Digital Education Review (antes Interactive Educational Multimedia). (issn: 2013-9144 )
Editorial:
Universitat de Barcelona
Versión del editor: http://revistes.ub.edu/index.php/der/article/view/11611
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem