- -

A proposal to encourage intuitive learning in a senior-level analogue electronics course

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

A proposal to encourage intuitive learning in a senior-level analogue electronics course

Mostrar el registro completo del ítem

Berjano, E.; Lozano Nieto, A. (2011). A proposal to encourage intuitive learning in a senior-level analogue electronics course. European Journal of Engineering Education. 36(2):165-172. doi:10.1080/03043797.2011.569704

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/74630

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A proposal to encourage intuitive learning in a senior-level analogue electronics course
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Ingeniería Electrónica - Departament d'Enginyeria Electrònica
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Fecha difusión:
Resumen:
One of the most important issues in the reorganisation of engineering education is to consider new pedagogical techniques to help students develop skills and an adaptive expertise. This expertise consists of being able ...[+]
Palabras clave: Analogue electronics , Intuitive learning , Learning style , Senior students
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
European Journal of Engineering Education. (issn: 0304-3797 ) (eissn: 1469-5898 )
DOI: 10.1080/03043797.2011.569704
Editorial:
Taylor & Francis
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1080/03043797.2011.569704
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem