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Cues of wine authenticity and “Guanxi” marketing. A study of the perception of the rioja wine brand in Taiwan

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Cues of wine authenticity and “Guanxi” marketing. A study of the perception of the rioja wine brand in Taiwan

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Fernández Hernández, R. (2016). CUES OF WINE AUTHENTICITY AND “GUANXI” MARKETING. A STUDY OF THE PERCEPTION OF THE RIOJA WINE BRAND IN TAIWAN. http://hdl.handle.net/10251/74769.

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Título: Cues of wine authenticity and “Guanxi” marketing. A study of the perception of the rioja wine brand in Taiwan
Otro titulo: 葡萄酒的純正和關係市場學 台灣Rioja 葡萄酒品牌的觀感研究
Autor:
Director(es): Marín Sánchez, María Del Mar Kao, Faye J.
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Fecha acto/lectura:
2016-10-26
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The use of authenticity in branding and strategic marketing has long been recognized as a valuable source in academic literature. However, some researchers also see the concept of authenticity as a connection point ...[+]
Palabras clave: Rioja , Cues of authenticity , Guanxi , Spanish wine , Wine , Taiwan
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Titulación: Licenciatura en Administración y Dirección de Empresas-Llicenciatura en Administració i Direcció d'Empreses
Tipo: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

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