Mostrar el registro sencillo del ítem
dc.contributor.advisor | Botella Mestres, Martina | es_ES |
dc.contributor.author | Mateu Santos, María Amparo | es_ES |
dc.date.accessioned | 2016-12-22T11:41:33Z | |
dc.date.available | 2016-12-22T11:41:33Z | |
dc.date.created | 2016-09-27 | |
dc.date.issued | 2016-12-22 | es_ES |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10251/75651 | |
dc.description.abstract | [EN] This project presents the scenographic design and production process for Thursday Today, a play written and directed by Miquel Mateu based on Tadeusz Kantor`s Theatre of Death. Reflecting Kantor`s conceptual idea of the persistence of memory, Miquel adopts this very mechanism as the central tenet of his play, inviting the audience to recall their collective history by means of a journey through his own, very personal childhood memories. The scenographic design concept creates a decadent and theatrical atmosphere of memory that reflects the hard-hitting circus of life. The scenographic production has an artistic quality that reflects the aesthetic style of the reference artist in found object artefacts and mechanical sculptures that the cast interacts with to create the impression of a bio object or tableau vivant. | es_ES |
dc.description.abstract | [CA] En aquest treball presentem el procés de disseny i realització de l’escenografia per a Thursday Today. Obra escrita i dirigida per Miquel Mateu, basada en el Teatre de la Mort de Tadeusz Kantor. Partint de Kantor i la seua idea del Teatre de la Memòria , Miquel utilitza el mateix recurs per posar en escena els seus records d’infantessa, de tal manera que el seu record individual ens possibilita a accedir a la nostra historia col·lectiva. La proposta escenogràfica es planteja recreant l’atmosfera del record, decadent i teatral, circense i punyent. Partint d’estètica de l’artista de referència, proposem una escena plàstica, mitjançant la construcció d’artefactes que tenen un caràcter escultòric, amb alguns dels quals els actors interactuen , tot plantejant una aproximació al bio-objecte o tableau vivant | es_ES |
dc.description.abstract | EMOCIONES, SENTIDOS Y SENSACIONES EN LA ESCULTURA | es_ES |
dc.language | Español | es_ES |
dc.publisher | Universitat Politècnica de València | es_ES |
dc.rights | Reserva de todos los derechos | es_ES |
dc.subject | Atmos record | es_ES |
dc.subject | Kantor | es_ES |
dc.subject | Teatre de la Mort | es_ES |
dc.subject | Escenografia | es_ES |
dc.subject | EMOCIONES | es_ES |
dc.subject | SENTIDOS Y SENSACIONES EN LA ESCULTURA | es_ES |
dc.subject.classification | ESCULTURA | es_ES |
dc.subject.other | Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts | es_ES |
dc.title | THRUSDAY TODAY. PROYECTO ESCENOGRÁFICO | es_ES |
dc.type | Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado | es_ES |
dc.rights.accessRights | Cerrado | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Departamento de Escultura - Departament d'Escultura | es_ES |
dc.contributor.affiliation | Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts | es_ES |
dc.description.bibliographicCitation | Mateu Santos, MA. (2016). THRUSDAY TODAY. PROYECTO ESCENOGRÁFICO. http://hdl.handle.net/10251/75651. | es_ES |
dc.description.accrualMethod | TFGM | es_ES |
dc.relation.pasarela | TFGM\42551 | es_ES |