- -

Facebook for informal language learning: Perspectives from tertiary language students

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Facebook for informal language learning: Perspectives from tertiary language students

Mostrar el registro completo del ítem

Alm, A. (2015). Facebook for informal language learning: Perspectives from tertiary language students. The EuroCALL Review. 23(2):3-18. https://doi.org/10.4995/eurocall.2015.4665

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/75697

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Facebook for informal language learning: Perspectives from tertiary language students
Autor: Alm, Antonie
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] This paper investigates the use of Facebook for out-of-class, informal language learning. 190 New Zealand university language students (Chinese, German, French, Japanese and Spanish) completed an anonymous online ...[+]
Palabras clave: Facebook , Informal language learning , Social networking
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2015.4665
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2015.4665
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem