- -

CONCEPT A RT PARA UN VIDEOJUEGO: YGGDRASIL

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

CONCEPT A RT PARA UN VIDEOJUEGO: YGGDRASIL

Show full item record

Romero Martin, E. (2016). CONCEPT A RT PARA UN VIDEOJUEGO: YGGDRASIL. http://hdl.handle.net/10251/76256.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/76256

Files in this item

Item Metadata

Title: CONCEPT A RT PARA UN VIDEOJUEGO: YGGDRASIL
Author:
Director(s): Martí Ferrer, Francisco
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Facultad de Bellas Artes - Facultat de Belles Arts
Universitat Politècnica de València. Departamento de Escultura - Departament d'Escultura
Read date / Event date:
2016-09-27
Issued date:
Abstract:
[EN] In this work I developed the Concept Art for the most important elements 2D video game platforms: major and minor characters, enemies, weapons and scenarios. I used a cartoon aesthetic and a setting ...[+]


[ES] En este trabajo he de sarrollado el Concept Art para los elementos más importantes un videojuego de plataformas 2D: personajes principales y secundarios, enemigos, armas y escenarios. ...[+]
Subjects: Norse mythology , Digital, Art Book , Cartoon , Video Game , Concept Art
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
degree: Grado en Bellas Artes-Grau en Belles Arts
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record