- -

La marca: señal, nombre, identidad y blasón

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

La marca: señal, nombre, identidad y blasón

Show full item record

Chaves, N. (2015). La marca: señal, nombre, identidad y blasón. EME Experimental Illustration, Art & Design. (3):40-49. doi:10.4995/eme.2015.3432.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/76730

Files in this item

Item Metadata

Title: La marca: señal, nombre, identidad y blasón
Secondary Title: BRAND: Sign, name, identity and coat of arms
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] The brand, as identifying graphic sign, has inher-ited the features developed through a history of thousands of years, the history of signage. Along the way it accumulates several levels of meaning which associate it ...[+]


[ES] La marca, en tanto signo identificador gráfico, hereda los atributos de la milenaria historia del acto de señalar, en cuyo derrotero acumula diversos planos de sentido que la asocian a la identidad de su usuario. El ...[+]
Subjects: Brand , Identity , Corporative , Design , Symbol , Marca , Identidad , Diseño corporativo , Símbolo
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Source:
EME Experimental Illustration, Art & Design. (issn: 2253-6337 ) (eissn: 2341-3018 )
DOI: 10.4995/eme.2015.3432
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/eme.2015.3432
Type: Artículo

References

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record