- -

Comportamiento del consumidor de productos retro.

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Comportamiento del consumidor de productos retro.

Show full item record

Enguer Gosálbez, P. (2016). Comportamiento del consumidor de productos retro. http://hdl.handle.net/10251/76865

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/76865

Files in this item

Item Metadata

Title: Comportamiento del consumidor de productos retro.
Author: Enguer Gosálbez, Pablo
Director(s): Clemente Ricolfe, José Serafin
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Read date / Event date:
2016-12-19
Issued date:
Abstract:
[EN] There is large number of companies, many of them belonging to the food sector, which use nostalgia for positioning their products on the market, and, this way, they distinguish from their competitors. Thus, they ...[+]


[ES] Existen numerosas empresas, muchas de ellas pertenecientes al sector agroalimentario, que utilizan la nostalgia para posicionar sus productos en el mercado, diferenciándose de la competencia. Con ello, pretenden ...[+]


[CAT] Existeixen nombroses empreses, moltes d'elles pertanyents al sector agroalimentari, que utilitzen la nostàlgia per posicionar els seus productes al mercat, diferenciant-se de la competència. Amb això, pretenen ...[+]
Subjects: marca retro , nostalgia , pasado , comportamiento , consumidor , márketing
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
degree: Máster Universitario en Economía Agroalimentaria y del Medio Ambiente-Màster Universitari en Economia Agroalimentària i del Medi Ambient
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record