- -

Policies to support corporate social responsibility: the case of Telefónica

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Policies to support corporate social responsibility: the case of Telefónica

Show full item record

Palacios Marqués, D.; Devece Carañana, CA. (2013). Policies to support corporate social responsibility: the case of Telefónica. Human Resource Management. 52(1):145-152. doi:10.1002/hrm.21510

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/76966

Files in this item

Item Metadata

Title: Policies to support corporate social responsibility: the case of Telefónica
Author: Palacios Marqués, Daniel Devece Carañana, Carlos Alberto
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Issued date:
Abstract:
This interview examines Telefónica s projects and efforts in the area of corporate social responsibility. Telefónica is one of the world s largest multinational firms in the telecommunications sector. It is present in 25 ...[+]
Subjects: Corporate social responsibility , Telefónica , Multinational corporation , Ethics
Copyrigths: Cerrado
Source:
Human Resource Management. (issn: 0090-4848 )
DOI: 10.1002/hrm.21510
Publisher:
Wiley
Publisher version: http://dx.doi.org/10.1002/hrm.21510
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record