- -

English as a second language: variations and pedagogical implications

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

English as a second language: variations and pedagogical implications

Mostrar el registro completo del ítem

Carrió Pastor, ML.; Alonso Almeida, F. (2014). English as a second language: variations and pedagogical implications. Procedia Social and Behavioral Sciences. 116(1):377-381. doi:10.1016/j.sbspro.2014.01.225

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/78071

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: English as a second language: variations and pedagogical implications
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería Geodésica, Cartográfica y Topográfica - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Geodèsica, Cartogràfica i Topogràfica
Fecha difusión:
Resumen:
In this paper, English texts written by Spanish learners with B2 level of proficiency, following the Common European Framework of Reference for Languages (CEFR), were contrasted with texts written by native English speakers ...[+]
Palabras clave: Cultural influences , Mother tongue , Variation , Second language
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Procedia Social and Behavioral Sciences. (issn: 1877-0428 )
DOI: 10.1016/j.sbspro.2014.01.225
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.01.225
Descripción: Selection and/or peer-review under responsibility of Academic World Education and Research Center.
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem