- -

Understanding the formulation of business strategy in luxury firms, a mixed methods research including external market factors and internal managerial perspectives

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Understanding the formulation of business strategy in luxury firms, a mixed methods research including external market factors and internal managerial perspectives

Show full item record

Millán Planelles, D. (2017). Understanding the formulation of business strategy in luxury firms, a mixed methods research including external market factors and internal managerial perspectives [Tesis doctoral no publicada]. Universitat Politècnica de València. https://doi.org/10.4995/Thesis/10251/78296

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/78296

Files in this item

Item Metadata

Title: Understanding the formulation of business strategy in luxury firms, a mixed methods research including external market factors and internal managerial perspectives
Author: Millán Planelles, David
Director(s): Albors Garrigós, José
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Read date / Event date:
2017-01-20
Issued date:
Abstract:
Abstract This Thesis is a research about the concept of luxury and its relationship to strategic Management. Motivations. The driver behind the elaboration of this study is to explore the complexity involved in managing ...[+]


Introducción. Esta tesis es una investigación sobre el concepto de lujo y su relación con la teoría de dirección estratégica. Motivaciones. La principal motivación detrás de la elaboración de este estudio es explorar la ...[+]


Introducció. Aquesta tesi és una investigació sobre el concepte de luxe i la seva relació amb la teoria de direcció estratègica. Motivacions. La principal motivació darrere de l'elaboració d'aquest estudi és explorar la ...[+]
Subjects: Strategy , management , luxury , creativity , estrategia , gestión , lujo , creatividad
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
DOI: 10.4995/Thesis/10251/78296
Type: Tesis doctoral

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record