- -

Estudio de la efectividad de la formación online en lenguas

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Estudio de la efectividad de la formación online en lenguas

Show full item record

Romero Forteza, F.; Carrió Pastor, ML. (2015). Estudio de la efectividad de la formación online en lenguas. E-Aesla. 1(1):1-8. http://hdl.handle.net/10251/80619

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/80619

Files in this item

Item Metadata

Title: Estudio de la efectividad de la formación online en lenguas
Author:
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería Geodésica, Cartográfica y Topográfica - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Geodèsica, Cartogràfica i Topogràfica
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Issued date:
Abstract:
[EN] Computer assisted language learning (CALL) is a field of research with more than half a century of tradition that combines language learning and technology (Chapelle, 2001; 2003; Dudeney, 2007). Nowadays there ...[+]


[ES] El aprendizaje de lenguas a través del ordenador (ALAO) es un campo de estudio con más de medio siglo de tradición que actualmente suscita gran interés, ya que es una de las parcelas del aprendizaje de idiomas que ...[+]
Subjects: Online learning , Catalan language , English language , Effectiveness
Copyrigths: Cerrado
Source:
E-Aesla. (issn: 2444-197X )
Publisher version: http://cvc.cervantes.es/lengua/eaesla/eaesla_01.htm
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record