- -

Los niveles de reflexión en los portafolios de la Práctica Pre Profesional Docente

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Los niveles de reflexión en los portafolios de la Práctica Pre Profesional Docente

Show full item record

Lamas, P.; Vargas-D'uniam, J. (2016). Los niveles de reflexión en los portafolios de la Práctica Pre Profesional Docente. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 14(2):57-78. doi:10.4995/redu.2016.5680.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/81050

Files in this item

Item Metadata

Title: Los niveles de reflexión en los portafolios de la Práctica Pre Profesional Docente
Secondary Title: Reflections levels in the portfolios of the Pre Professional Teaching Practice
Author: Lamas, P. Vargas-D'Uniam, J.
Issued date:
Abstract:
[EN] This study takes place in the major of elementary education in a private university in Lima. It added the portfolio as a didactics instrument to encourage the reflective practice of senior education students ...[+]


[ES] Esta investigación se desarrolla en el contexto de la carrera de educación inicial de una universidad privada de Lima, en la que se incorporó el portafolio como un instrumento didáctico para alentar la actividad ...[+]
Subjects: Práctica pedagógica , Práctica reflexiva , Competencias del docente , Enseñanza preprofesional , Formación de docentes de preescolar , Enseñanza superior , Teaching practices , Reflexive practice , Teacher qualifications , Prevocational education , Preschool teacher education , Higher education
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2016.5680
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2016.5680
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record