- -

Prácticas socioeducativas para mejorar la convivencia escolar. Una experiencia en un Centro de Acción Educativa Singular (Valencia, España).

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Prácticas socioeducativas para mejorar la convivencia escolar. Una experiencia en un Centro de Acción Educativa Singular (Valencia, España).

Show full item record

Grau Vidal, R.; García-Raga, L. (2017). Prácticas socioeducativas para mejorar la convivencia escolar. Una experiencia en un Centro de Acción Educativa Singular (Valencia, España). Revista sobre la infancia y la adolescencia. (12):42-50. doi:10.4995/reinad.2017.6490.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/81241

Files in this item

Item Metadata

Title: Prácticas socioeducativas para mejorar la convivencia escolar. Una experiencia en un Centro de Acción Educativa Singular (Valencia, España).
Secondary Title: Practical Socioeducational to improve School Coexistence. And Experience in a center of unique educational action(Valencia, Spain
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] Currently, problems related with coexistence, indiscipline, school violence and disruptive behavior in schools, make worry professionals, students, families and neighborhood. In this way, society at large and the ...[+]


[ES] En la actualidad, las dificultades relacionadas con la convivencia, la indisciplina, la violencia escolar y las conductas disruptivas en las escuelas, son motivo de preocupación de profesionales, alumnado, familias y ...[+]
Subjects: Convivencia escolar , Diálogo , Participación , Escuela , Alumnado , Coexistence , Dialogue , School , Students
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
Revista sobre la infancia y la adolescencia. (eissn: 2174-7210 )
DOI: 10.4995/reinad.2017.6490
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/reinad.2017.6490
Thanks:
Este trabajo se desarrolla en el marco del Programa VALi+d 2014; Ajudes per a la contractació de personal investigador en formació de caràcter predoctoral, de la Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport de ...[+]
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record