- -

Strengthening mathematical skills through MOOCs: a case study

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Strengthening mathematical skills through MOOCs: a case study

Mostrar el registro completo del ítem

López Alfonso, S.; Moll López, SE.; Sánchez, S.; Vega Fleitas, E. (2016). Strengthening mathematical skills through MOOCs: a case study. International Journal for e-Learning Security. 6(1):488-493. doi:10.20533/ijds.2046.4568.2016.0062.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/81717

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Strengthening mathematical skills through MOOCs: a case study
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Fecha difusión:
Resumen:
Recently there has been a huge development in Massive Open Online Courses (MOOC) with the aim to ease and complement the learning process, especially at university level. In this context we presented four MOOCs entitled ...[+]
Palabras clave: MOOC , SPOC , Learning
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
International Journal for e-Learning Security. (issn: 2046-4568 )
DOI: 10.20533/ijds.2046.4568.2016.0062
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.20533/ijds.2046.4568.2016.0062
Patrocinador:
Department of Applied Mathematics for the Teaching Innovation Projects, PID-DMA-2014
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem