- -

Strengthening mathematical skills through MOOCs: a case study

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Strengthening mathematical skills through MOOCs: a case study

Mostrar el registro completo del ítem

López Alfonso, S.; Moll López, SE.; Sánchez, S.; Vega Fleitas, E. (2016). Strengthening mathematical skills through MOOCs: a case study. International Journal for e-Learning Security. 6(1):488-493. https://doi.org/10.20533/ijds.2046.4568.2016.0062

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/81717

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Strengthening mathematical skills through MOOCs: a case study
Autor: López Alfonso, Salvador Moll López, Santiago Emmanuel Sánchez, S. Vega Fleitas, Erica
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Recently there has been a huge development in Massive Open Online Courses (MOOC) with the aim to ease and complement the learning process, especially at university level. In this context we presented four MOOCs ...[+]
Palabras clave: MOOC , SPOC , Learning
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
International Journal for e-Learning Security. (issn: 2046-4568 )
DOI: 10.20533/ijds.2046.4568.2016.0062
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.20533/ijds.2046.4568.2016.0062
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/UPV//PID-DMA-2014/
Agradecimientos:
The authors would like to thank the Department of Applied Mathematics for the Teaching Innovation Projects, PID-DMA-2014, which funds this research.
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem