- -

The use of customer-centric philosophy in hotels to improve customer loyalty

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

The use of customer-centric philosophy in hotels to improve customer loyalty

Mostrar el registro completo del ítem

Palacios Marqués, D.; Guijarro, M.; Carrilero, A. (2016). The use of customer-centric philosophy in hotels to improve customer loyalty. Journal of Business and Industrial Marketing. 31(3):339-348. doi:10.1108/JBIM-05-2013-0110.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/82903

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The use of customer-centric philosophy in hotels to improve customer loyalty
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Fecha difusión:
Resumen:
Purpose – The purpose of this paper is to study the impact the quality of online and multi-channel offers have on perceived value. It is also analyzed whether customer-centric management will ensure a greater perceived ...[+]
Palabras clave: Information management , Communication technologies
Derechos de uso: Cerrado
Fuente:
Journal of Business and Industrial Marketing. (issn: 0885-8624 ) (eissn: 2052-1189 )
DOI: 10.1108/JBIM-05-2013-0110
Editorial:
Emerald
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1108/JBIM-05-2013-0110
Patrocinador:
Ministry of Economy and Competitiveness (Spain), DER2012-39223-C02-02
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem