- -

Testing audiovisual comprehension tasks with questions embedded in videos as subtitles: a pilot multimethod study

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Testing audiovisual comprehension tasks with questions embedded in videos as subtitles: a pilot multimethod study

Mostrar el registro completo del ítem

Casañ Núñez, JC. (2017). Testing audiovisual comprehension tasks with questions embedded in videos as subtitles: a pilot multimethod study. The EuroCALL Review. 25(1):36-60. https://doi.org/10.4995/eurocall.2017.7062

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/84414

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Testing audiovisual comprehension tasks with questions embedded in videos as subtitles: a pilot multimethod study
Autor: Casañ Núñez, Juan Carlos
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Listening, watching, reading and writing simultaneously in a foreign language is very complex. This paper is part of wider research which explores the use of audiovisual comprehension questions imprinted in the video ...[+]
Palabras clave: Audiovisual comprehension , Listening comprehension , Multimethod design , Spanish as a foreign language , Subtitles , Video listening test
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
The EuroCALL Review. (eissn: 1695-2618 )
DOI: 10.4995/eurocall.2017.7062
Editorial:
Universitat Politècnica de València
Versión del editor: https://doi.org/10.4995/eurocall.2017.7062
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem