- -

Las competencias transversales en el grado de Pedagogía: diagnóstico y estado de la cuestión

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Las competencias transversales en el grado de Pedagogía: diagnóstico y estado de la cuestión

Show full item record

Eizagirre, A.; Altuna, J.; Pikabea, I.; Marko, JI.; Pérez, V. (2017). Las competencias transversales en el grado de Pedagogía: diagnóstico y estado de la cuestión. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 15(1):259-276. doi:10.4995/redu.2017.6044.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/85085

Files in this item

Item Metadata

Title: Las competencias transversales en el grado de Pedagogía: diagnóstico y estado de la cuestión
Secondary Title: Transversal competences in the Pedagogy degree: diagnosis and state of affairs
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] The purpose of this paper is to reflect on the results of an educational innovation project that aims to analyse and organise the transversal competences found in the curricula designed for the Pedagogy degree programme. ...[+]


[ES] La finalidad de este trabajo es reflejar los resultados obtenidos en la realización de un Proyecto de Innovación Educativa que busca analizar y organizar el diseño curricular de las competencias transversales en el ...[+]
Subjects: Competencias transversales , Pedagogía , Diseño curricular , Estudios superiores , Formación universitaria , Innovación educativa , Transversal competence , Pedagogy , Curriculum design , Higher education , University education , Educational innovation
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2017.6044
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2017.6044
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record