- -

Defining the design parameters of a teacher training course on the incorporation of ICT into teaching practices

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

Defining the design parameters of a teacher training course on the incorporation of ICT into teaching practices

Mostrar el registro completo del ítem

Amorim, JDA.; Sarmento Rego, IDM.; De Siqueira, JM.; Martinez Saez, A. (2011). Defining the design parameters of a teacher training course on the incorporation of ICT into teaching practices. Procedia Social and Behavioral Sciences. 15:653-657. doi:10.1016/j.sbspro.2011.03.158.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/85441

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Defining the design parameters of a teacher training course on the incorporation of ICT into teaching practices
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Bearing in mind the widespread use of multimedia resources in education, mainly due to the wide range of possibilities available on the Internet, teacher training must propel quality use of technology and foster updated ...[+]
Palabras clave: Digital competence , Information and Communication Technologies , Teacher training
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
Fuente:
Procedia Social and Behavioral Sciences. (issn: 1877-0428 )
DOI: 10.1016/j.sbspro.2011.03.158
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://doi.org/10.1016/j.sbspro.2011.03.158
Título del congreso: 3rd World Conference on Educational Sciences (WCES)
Lugar del congreso: Istanbul, Turkey
Fecha congreso: February 03-07, 2011
Tipo: Artículo Comunicación en congreso

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem