- -

The internationalisation of higher education in Brazil: analysis of a Spanish-Brazilian scientific cooperation project in CAL

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

The internationalisation of higher education in Brazil: analysis of a Spanish-Brazilian scientific cooperation project in CAL

Mostrar el registro completo del ítem

Araujo, IC.; Sevilla Pavón, AM.; Amorim, JDA.; Ferreira Do Amaral, S. (2012). The internationalisation of higher education in Brazil: analysis of a Spanish-Brazilian scientific cooperation project in CAL. Procedia Social and Behavioral Sciences. 46:3172-3175. doi:10.1016/j.sbspro.2012.06.031

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/85444

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: The internationalisation of higher education in Brazil: analysis of a Spanish-Brazilian scientific cooperation project in CAL
Autor:
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Lingüística Aplicada - Departament de Lingüística Aplicada
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Over the past few years, the internationalisation of Higher Education has become a priority in Brazilian educational policies. The importance of internationalisation has become apparent thanks to numerous initiatives, ...[+]
Palabras clave: Internationalisation, Higher Education, Computer-Assisted Learning (CAL), Teacher Training. , Internationalisation , Higher Education , Computer-Assisted Learning (CAL) , Teacher Training
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
Fuente:
Procedia Social and Behavioral Sciences. (issn: 1877-0428 )
DOI: 10.1016/j.sbspro.2012.06.031
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://doi.org/10.1016/j.sbspro.2012.06.031
Título del congreso: 4th World Conference on Educational Sciences (WCES)
Lugar del congreso: Barcelona, Spain
Fecha congreso: February 02-05, 2012
Tipo: Artículo Comunicación en congreso

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem