- -

3D VISIBILITY ANALYSIS AS A MEAN TO VALIDATE ANCIENT THEATRE’S RECONSTRUCTIONS

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

3D VISIBILITY ANALYSIS AS A MEAN TO VALIDATE ANCIENT THEATRE’S RECONSTRUCTIONS

Mostrar el registro completo del ítem

Manzetti, MC. (2016). 3D VISIBILITY ANALYSIS AS A MEAN TO VALIDATE ANCIENT THEATRE’S RECONSTRUCTIONS. En 8th International congress on archaeology, computer graphics, cultural heritage and innovation. Editorial Universitat Politècnica de València. 267-269. doi:10.4995/arqueologica8.2015.3060.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/85567

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: 3D VISIBILITY ANALYSIS AS A MEAN TO VALIDATE ANCIENT THEATRE’S RECONSTRUCTIONS
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Correct interpretation of lost monuments is something really craved from an archaeological point of view but most of the time it is also very hard to obtain. In recent years, Virtual Archaeology and 3D modelling are ...[+]


[ES] La correcta interpretación de los monumentos perdidos es algo realmente anhelado desde un punto de vista arqueológico, pero difícil de obtener en la mayoría de los casos. Desde hace unos años la Arqueología Virtual ...[+]
Palabras clave: Data acquisition , Photogrammetry , Remote sensing , Documentation , Cultural heritage , Digitisation , 3D modelling , Virtual archaeology , Virtual museums , Virtual exhibitions , Gaming , Collaborative environments , Internet technology , Social media , Architecture
Derechos de uso: Reconocimiento - Sin obra derivada - No comercial (by-nd-nc)
ISBN: 9788490484555
Fuente:
8th International congress on archaeology, computer graphics, cultural heritage and innovation.
DOI: 10.4995/arqueologica8.2015.3060
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/arqueologica20/arqueologica8/paper/view/3060
Título del congreso: ARQUEOLÓGICA 2.0 - 8th International Congress on Archaeology, Computer Graphics, Cultural Heritage and Innovation
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: September 05-07,2016
Patrocinador:
Universitat Politècnica de València
Spanish Society of Virtual Archaeology (SEAV)
Conselleria d'Educació, Investigació, Cultura i Esport
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem