Mostrar el registro completo del ítem
Rabaça, A. (2016). The Philosophical Framework of Le Corbusier's Education: Schuré and German Idealism. En LE CORBUSIER. 50 AÑOS DESPUÉS. Editorial Universitat Politècnica de València. 1765-1783. https://doi.org/10.4995/LC2015.2015.671
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/86904
Título: | The Philosophical Framework of Le Corbusier's Education: Schuré and German Idealism | |
Autor: | Rabaça, Armando | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] This paper seeks to demonstrate that Le Corbusier's autodidactic agenda between 1908 and 1911 reflects a
consistent philosophical reasoning based on the philosophical tradition of German idealism. The vehicle of ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/LC2015/LC2015/paper/view/671 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|