- -

Diseño y desarrollo de una aplicación móvil de apoyo docente

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Diseño y desarrollo de una aplicación móvil de apoyo docente

Show full item record

Pallarés Saltorio, S. (2017). Diseño y desarrollo de una aplicación móvil de apoyo docente. http://hdl.handle.net/10251/88617.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/88617

Files in this item

Item Metadata

Title: Diseño y desarrollo de una aplicación móvil de apoyo docente
Author: Pallarés Saltorio, Sebastián
Director(s): Vidal Oriola, Germán Francisco
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Informàtica
Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Read date / Event date:
2017-09-14
Issued date:
Abstract:
[ES] Este proyecto consiste en el diseño e implementación de una aplicación móvil para dispositivos con sistema operativo Android, cuyo principal objetivo es ofrecer al profesorado un conjunto de herramientas que faciliten ...[+]


[CA] Aquest projecte consisteix en el disseny i implementació d’una aplicació mòbil per a dispositius amb sistema operatiu Android, i té com a principal objectiu oferir al professorat un conjunt d’eines que puguen facilitar ...[+]


[EN] This project consists of the design and implementation of a mobile application for devices with Android operating system, whose main objective is to offer teachers a set of tools that facilitate communication with ...[+]
Subjects: aplicación móvil , docencia , enseñanza primaria , Aplicació mòbil , Comunicació , Docència , Mobile application , Communication , Teaching
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Ingeniería Informática-Grau en Enginyeria Informàtica
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record