- -

Diseño y creación de un personaje 3D para un videojuego o animación

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Diseño y creación de un personaje 3D para un videojuego o animación

Show full item record

Martínez Asunción, FJ. (2017). Diseño y creación de un personaje 3D para un videojuego o animación. Universitat Politècnica de València. http://hdl.handle.net/10251/90115

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/90115

Files in this item

Item Metadata

Title: Diseño y creación de un personaje 3D para un videojuego o animación
Author: Martínez Asunción, Francisco José
Director(s): García Miragall, Carlos Manuel
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Politécnica Superior de Gandia - Escola Politècnica Superior de Gandia
Universitat Politècnica de València. Departamento de Sistemas Informáticos y Computación - Departament de Sistemes Informàtics i Computació
Read date / Event date:
2017-09-28
Issued date:
Abstract:
This work focuses on the design and creation of a character through digital modeling, so that it could be used later in any audiovisual media, but focusing on video games or animation. In the first place there has been an ...[+]


Este trabajo se centra en el diseño y creación de un personaje mediante el modelado digital, de manera que pudiese ser utilizado después en cualquier medio audiovisual, pero centrándose en los videojuegos o la animación. ...[+]
Subjects: modeling , digital , design , character , videogame , animation , 3D , modelado , diseño , personaje , videojuego , animación
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Postproducción Digital-Màster Universitari en Postproducció Digital
Type: Tesis de máster

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record