- -

Segmentación del consumo de frutas frescas en base al instrumento Food-Related Lifestyle (FRL) en España.

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Segmentación del consumo de frutas frescas en base al instrumento Food-Related Lifestyle (FRL) en España.

Show full item record

López Navarro, R. (2017). Segmentación del consumo de frutas frescas en base al instrumento Food-Related Lifestyle (FRL) en España. http://hdl.handle.net/10251/90140

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/90140

Files in this item

Item Metadata

Title: Segmentación del consumo de frutas frescas en base al instrumento Food-Related Lifestyle (FRL) en España.
Author: López Navarro, Rocío
Director(s): Escribá Pérez, Carmen Buitrago Vera, Juan Manuel
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Read date / Event date:
2017-09-29
Issued date:
Abstract:
.The aim of this study is to know the fresh fruit consumer behavior. A Food lifestyles segmentation based in Food-Related Lifestyle framework through cluster analysis has been performed. Four segments have been obtained: ...[+]


.Para estudiar el comportamiento del consumidor de frutas frescas, se ha llevado una segmentación de estilos de vida alimentarios en base al instrumento Food-Related Lifestyle, por medio de un análisis tipo clúster con un ...[+]


[CAT] Per estudiar el comportament del consumidor de fruita fresca, s'ha portat a terme una segmentació d'estils de vida alimentaris basat en l'instrument Food-Related Lifestyle per mitjà d'un anàlisi tipus cluster amb ...[+]
Subjects: Food-Related Lifestyle , Health , FRL , Fresh Fruit , Consumer Behavior , Marketing Mix , Sociodemographic Characteristics , Market Segmentation , Frutas Frescas , Comportamiento del Consumidor , Características sociodemográficas , Segmentación de Mercados , Salud , Fruita Fresca , Comportament del Consumidor , Característiques Sociodemogràfiques , Segmentació de mercats , Salut
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Máster Universitario en Economía Agroalimentaria y del Medio Ambiente-Màster Universitari en Economia Agroalimentària i del Medi Ambient
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record