- -

Dossier del Vitivinicultor Valenciano. Plan de Acción Frente al Cambio Climático, Sostenibilidad Ambiental & Resiliencia Económica.

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Dossier del Vitivinicultor Valenciano. Plan de Acción Frente al Cambio Climático, Sostenibilidad Ambiental & Resiliencia Económica.

Show full item record

Eichelmann Spinolo, P. (2017). Dossier del Vitivinicultor Valenciano. Plan de Acción Frente al Cambio Climático, Sostenibilidad Ambiental & Resiliencia Económica. http://hdl.handle.net/10251/90144

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/90144

Files in this item

Item Metadata

Title: Dossier del Vitivinicultor Valenciano. Plan de Acción Frente al Cambio Climático, Sostenibilidad Ambiental & Resiliencia Económica.
Author:
Director(s): Martinez Gómez, Victor David
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Read date / Event date:
2017-09-29
Issued date:
Abstract:
Its clear that the future of wine is inexorably connected with the vitality of the soil and the health of humans. The viticulturists and winemakers must understand the urgent condition of the planet and the role they ...[+]


El objetivo del dossier es recopilar información científicamente solida y con fuertes bases académicas en relación a la vitivinicultura ecológica con el fin de informar a los productores, y consumidores, sobre los beneficios ...[+]


[CAT] És clar que el futur del vi aquesta inexorablement connectat amb la vitalitat de la terra i la salut dels humans. Els vinicultors i viticultors han d'entendre tant la condició d'urgència del planeta i el seu rol que ...[+]
Subjects: Wine tourism , Climate change , Organic and biodynamic viticulture , Wine of Comunidad Valenciana , Wine in Spain , Wine marketing , Wine market , Viticulture , Sustainability in the vineyard , Wine consumers , Product differentiation , Vitivinicultura , Mercado del vino , Marketing del vino , Vino en la Comunidad Valenciana , Vitivinicultura ecológica y biodinámica , Cambio climático , Sostenibilidad en la viña , Consumidores de vino , Vino en España , Enoturismo , Mercat del vi , Màrqueting del vi , Vitivinicultura ecològica i biodinàmica
Copyrigths: Reserva de todos los derechos
degree: Máster Universitario en Economía Agroalimentaria y del Medio Ambiente-Màster Universitari en Economia Agroalimentària i del Medi Ambient
Type: Tesis de máster

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record