- -

Spiralling up professionalism: an integrated model for higher education

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Spiralling up professionalism: an integrated model for higher education

Mostrar el registro completo del ítem

Davies, A.; Lynch, H. (2015). Spiralling up professionalism: an integrated model for higher education. En 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15). Editorial Universitat Politècnica de València. 233-240. https://doi.org/10.4995/HEAd15.2015.310

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/91552

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Spiralling up professionalism: an integrated model for higher education
Autor: Davies, Amanda Lynch, Helen
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Globally the higher education community continues to explore curriculum delivery models which connect theory to practice to support the transfer of learning from the classroom to operational practice. Police recruit ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Policing , Integrated curriculum , Integrated assessment , Distributed environment
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490483404
Fuente:
1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15).
DOI: 10.4995/HEAd15.2015.310
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD15/paper/view/310
Título del congreso: First International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 24-26,2015
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem