Mostrar el registro completo del ítem
Fernández-Ceniceros, J.; Sanz-García, A.; Antoñanzas-Torres, F.; Alía-Martínez, M.; Pernía-Espinoza, A. (2015). Microproject-based teaching/learning methodology focused on emerging technologies and international entities cooperation. En 1ST INTERNATIONAL CONFERENCE ON HIGHER EDUCATION ADVANCES (HEAD' 15). Editorial Universitat Politècnica de València. 311-318. https://doi.org/10.4995/HEAd15.2015.336
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/92362
Título: | Microproject-based teaching/learning methodology focused on emerging technologies and international entities cooperation | |
Autor: | Fernández-Ceniceros, Julio Sanz-García, Andrés Antoñanzas-Torres, Fernando Alía-Martínez, Manuel Pernía-Espinoza, Alpha | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] : This paper deals with the implementation of an educational methodology based on microprojects into the
subject ‘Manufacturing Technology’ of the EHEA (European Space of Higher Education) engineering degrees. The
main ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD15/paper/view/336 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Tipo: |
|