- -

Aprender estratégicamente: Percepciones de docentes y alumnos de un programa de maestría a distancia

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

Aprender estratégicamente: Percepciones de docentes y alumnos de un programa de maestría a distancia

Show full item record

Salcedo Lobatón, E. (2017). Aprender estratégicamente: Percepciones de docentes y alumnos de un programa de maestría a distancia. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 15(2):143-162. doi:10.4995/redu.2017.6541

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/93875

Files in this item

Item Metadata

Title: Aprender estratégicamente: Percepciones de docentes y alumnos de un programa de maestría a distancia
Secondary Title: Learning strategically: Perceptions of teachers and students of a distance learning master program
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] In the 21st century, in a context of technological change in which increasing amounts of new information and knowledge is produced on a daily basis, it is considered that a fundamental transversal skill to ...[+]


[ES] En pleno siglo XXI, en un contexto de cambio tecnológico en que se produce diariamente información y conocimiento nuevo, una competencia transversal fundamental por fortalecer en la formación universitaria, principalmente ...[+]
Subjects: Aprendizaje estratégico , Educación a distancia , Aprendizaje autónomo , Aprendizaje autorregulado , Educación superior , Aprender a aprender , Strategic learning , Distance learning , Lifelong learning , Self-regulated learning , Higher education , Learning to learn
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2017.6541
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2017.6541
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record