- -

El uso de las TIC para el desarrollo de competencias con metodologías activas en Estadística Descriptiva del grado de ADE

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

El uso de las TIC para el desarrollo de competencias con metodologías activas en Estadística Descriptiva del grado de ADE

Show full item record

De Lucas-Santos, S. (2017). El uso de las TIC para el desarrollo de competencias con metodologías activas en Estadística Descriptiva del grado de ADE. REDU. Revista de Docencia Universitaria. 15(2):245-256. doi:10.4995/redu.2017.7405

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/93906

Files in this item

Item Metadata

Title: El uso de las TIC para el desarrollo de competencias con metodologías activas en Estadística Descriptiva del grado de ADE
Secondary Title: The use of ITC for the development of competences with active learning methodologies in Descriptive Statistics in bachelor in BAM
Author:
Issued date:
Abstract:
[EN] This work follows the lines of innovation of the current context of the European Higher Education Area (EHEA). It has been developed within a Teaching Innovation Project in the 2016-2017 academic year, for the subject ...[+]


[ES] Este trabajo sigue las líneas de innovación del actual contexto del Espacio Europeo de Educación Superior (EEES). Se ha desarrollado dentro de un Proyecto de Innovación Docente en el curso 2016-2017, para la asignatura ...[+]
Subjects: Enseñanza semipresencial , Metodologías activas , Aprendizaje colaborativo , Interacción a través del foro , Rúbricas , TIC , Blended learning , Active learning methodologies , Collaborative learning , Interaction through the forum , Rubrics , ITC
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Source:
REDU. Revista de Docencia Universitaria. (issn: 1887-4592 )
DOI: 10.4995/redu.2017.7405
Publisher:
Universitat Politècnica de València
Publisher version: https://doi.org/10.4995/redu.2017.7405
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record