- -

Propuesta de plan de marketing digital para Universal Music Festival

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

  • Estadisticas de Uso

Propuesta de plan de marketing digital para Universal Music Festival

Show full item record

Marín Fernández, S. (2017). Propuesta de plan de marketing digital para Universal Music Festival. http://hdl.handle.net/10251/94363

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/94363

Files in this item

Item Metadata

Title: Propuesta de plan de marketing digital para Universal Music Festival
Author: Marín Fernández, Sandra
Director(s): Baviera Puig, Maria Amparo
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Facultad de Administración y Dirección de Empresas - Facultat d'Administració i Direcció d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Read date / Event date:
2017-12-22
Issued date:
Abstract:
[ES] En este trabajo se estudia la situación de las empresas culturales en España así como el funcionamiento y el estado de la industria musical actual. Se propone un plan de marketing digital para el festival de música ...[+]


[EN] This work studies the situation of cultural companies in Spain as well as the performance and the current state of music industry today. A digital marketing plan for Universal Music Festival is proposed. It belongs ...[+]
Subjects: Festival de música , Industria musical , Plan de marketing digital , Universal Music Festival , Music festival , Music industry , Digital marketing plan
Copyrigths: Cerrado
Publisher:
Universitat Politècnica de València
degree: Grado en Administración y Dirección de Empresas-Grau en Administració i Direcció d'Empreses
Type: Proyecto/Trabajo fin de carrera/grado

recommendations

 

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record