Mostrar el registro completo del ítem
Herrmann, M.; Hoyden, L. (2016). Applied Webscraping in Market Research. En CARMA 2016: 1st International Conference on Advanced Research Methods in Analytics. Editorial Universitat Politècnica de València. 125-125. https://doi.org/10.4995/CARMA2016.2015.3131
Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/95630
Título: | Applied Webscraping in Market Research | |
Autor: | Herrmann, Markus Hoyden, Laura | |
Fecha difusión: |
|
|
Resumen: |
[EN] Modern Webscraping tools and APIs facilitate the extraction of information
from the Internet significantly. We outline, that Webscraping, as a common
practice to load, prepare and statistically analyze specific ...[+]
|
|
Palabras clave: |
|
|
Derechos de uso: | Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd) | |
ISBN: |
|
|
Fuente: |
|
|
DOI: |
|
|
Editorial: |
|
|
Versión del editor: | http://ocs.editorial.upv.es/index.php/CARMA/CARMA2016/paper/view/3131 | |
Título del congreso: |
|
|
Lugar del congreso: |
|
|
Fecha congreso: |
|
|
Descripción: |
|
|
Tipo: |
|