- -

How effective are business ethics/CRS courses in higher education?

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

How effective are business ethics/CRS courses in higher education?

Mostrar el registro completo del ítem

Tormo-Carbó, G.; Oltra, V.; Seguí-Mas, E.; Klimkiewicz, K. (2016). How effective are business ethics/CRS courses in higher education?. Procedia - Social and Behavioral Sciences. 228:567-574. doi:10.1016/j.sbspro.2016.07.087

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/100420

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: How effective are business ethics/CRS courses in higher education?
Autor: Tormo-Carbó, Guillermina Oltra, Victor Seguí-Mas, Elies Klimkiewicz, Katarzyna
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Universitat Politècnica de València. Departamento de Economía y Ciencias Sociales - Departament d'Economia i Ciències Socials
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Concern is increasing worldwide for introducing dedicated courses on business ethics and Corporate Social Responsibility (CSR) in higher education curricula. In this study, awareness of business ethics is investigated ...[+]
Palabras clave: Business ethics teaching , CSR teaching , Business ethics/CSR course effectiveness , Higher education , Management students' ethical awareness
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Procedia - Social and Behavioral Sciences. (issn: 1877-0428 )
DOI: 10.1016/j.sbspro.2016.07.087
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2016.07.087
Título del congreso: 2nd International Conference on Higher Education Advances (HEAd 16)
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 21-23,2016
Tipo: Artículo Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem