Cerinsek, G., & Dolinsek, S. (2009). Identifying employees’ innovation competency in organisations. International Journal of Innovation and Learning, 6(2), 164. doi:10.1504/ijil.2009.022811
G. Cerinsek, S. Dolinsek. Entrevista, Control, 582, 32-34 (2011).
European Parliament Council (23 April 2008). Recommendations (Recommendation of the European Parliament and of the Council of 23 April 2008 on the establishment of the European Qualifications Framework for lifelong learning). Official Journal C 111, pp. 1-7.
[+]
Cerinsek, G., & Dolinsek, S. (2009). Identifying employees’ innovation competency in organisations. International Journal of Innovation and Learning, 6(2), 164. doi:10.1504/ijil.2009.022811
G. Cerinsek, S. Dolinsek. Entrevista, Control, 582, 32-34 (2011).
European Parliament Council (23 April 2008). Recommendations (Recommendation of the European Parliament and of the Council of 23 April 2008 on the establishment of the European Qualifications Framework for lifelong learning). Official Journal C 111, pp. 1-7.
A. Fernández March. La evaluación orientada al aprendizaje en un modelo de formación por competencias en la educación universitaria. Revista de Docencia Universitaria, 8(1),v11-34 (2010).
L. M. García Raffi, M. J. Pérez Pe-alver, E. A. Sánchez Pérez, J. V. Sánchez Pérez. La modelización como instrumento didáctico: La asignatura Matemáticas Asistidas por Ordenador, en la E.T.S.I.C.C.P de la Universidad Politécnica de Valencia. 1er Congreso Internacional: Docencia Universitaria e Innovación. Universidad Politécnica de Catalu-a, Barcelona, 114-134 (2000).
Goffin, K., & Mitchell, R. (2010). Innovation Management. doi:10.1007/978-1-137-04752-6
Gómez Urgellés, J. (2008). La ingeniería como escenario y los modelos matemáticos como actores. Modelling in Science Education and Learning, 1, 3. doi:10.4995/msel.2008.3128
R. Leifer. Radical innovation: how mature companies can outsmart upstarts. Harvard Business Press. 2000.
M. J. Pérez Pe-alver, L. E. Aznar-Mas, F. Watts. To adapt or to die when leaving the university: to promote innovation competence may be the key. In Proc. of 6th International Technology, Education and Development Conference (INTED 2012), Valencia, 2731-2736 (2012).
H. Robert, B. Stewart, D. Quinney, S. Hibberd. Group Proyects in Mathematical Courses. Proceedings of UMTC 2002, Birmingham. 2002.
J. Tardif. L'évaluation des compétences. Documenter le parcours de développement. Montréal: Chenelière Éducation. 2006.
A. Villa, M. Poblete. Aprendizaje basado en competencias. Bilbao: Universidad de Deusto. 2007.
[-]