- -

Scientific networks and research groups development. Educational Psychology case in Spain during the five-year periods 2004-2008 and 2009-2013

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Scientific networks and research groups development. Educational Psychology case in Spain during the five-year periods 2004-2008 and 2009-2013

Mostrar el registro completo del ítem

Osca-Lluch, MJ.; González-Sala, F. (2017). Scientific networks and research groups development. Educational Psychology case in Spain during the five-year periods 2004-2008 and 2009-2013. Anales de Psicología. 33(2):356-364. doi:10.6018/analesps.33.2.249891

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/103487

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Scientific networks and research groups development. Educational Psychology case in Spain during the five-year periods 2004-2008 and 2009-2013
Autor: Osca-Lluch, María Julia González-Sala, Francisco
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Instituto de Gestión de la Innovación y del Conocimiento - Institut de Gestió de la Innovació i del Coneixement
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The aim of this study was to identify and understand the changes experienced in the scientific community groups of authors working in Spanish institutions and publishing articles in scientific journals included in the ...[+]
Palabras clave: Scientific groups, Social networks , Educational Psychology , Spain , Scientific collaboration , Web of Science
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Anales de Psicología. (issn: 0212-9728 )
DOI: 10.6018/analesps.33.2.249891
Editorial:
Servicio de Publicaciones de la Universidad e Murcia
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.6018/analesps.33.2.249891
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem