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Model-based passive and active diagnostics strategies for diesel oxidation catalyst

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Model-based passive and active diagnostics strategies for diesel oxidation catalyst

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Guardiola, C.; Plá Moreno, B.; Piqueras, P.; Mora-Pérez, J.; Lefebvre, D. (2017). Model-based passive and active diagnostics strategies for diesel oxidation catalyst. Applied Thermal Engineering. 110:962-971. https://doi.org/10.1016/j.applthermaleng.2016.08.207

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/103781

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Título: Model-based passive and active diagnostics strategies for diesel oxidation catalyst
Autor: Guardiola, Carlos Plá Moreno, Benjamín Piqueras, P. Mora-Pérez, Javier Lefebvre, D.
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Fecha difusión:
Fecha de fin de embargo: 2019-01-05
Resumen:
[EN] This article proposes a diesel oxidation catalyst diagnostics strategy based on the exothermic process generated by exhaust gas species oxidation in the catalyst. The diagnostics strategy is designed to be applied ...[+]
Palabras clave: Diesel oxidation catalyst , Thermal model , Diagnosis , Post-injection , Turbocharged engine
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Applied Thermal Engineering. (issn: 1359-4311 )
DOI: 10.1016/j.applthermaleng.2016.08.207
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://dx.doi.org/10.1016/j.applthermaleng.2016.08.207
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MINECO//TRA2013-40853-R/ES/DESARROLLO DE NUEVAS TECNICAS DE LIMITACION DE LA PERDIDA DE PRESION EN DPFS PARA REDUCIR LAS EMISIONES Y EL CONSUMO DE LOS MOTORES DIESEL/
Agradecimientos:
This research has been partially financed by the Spanish Ministerio de Economia y Competitividad, through project TRA2013-40853-R 'Desarrollo de nuevas tecnicas de limitacion de la perdida de presion en DPFs para reducir ...[+]
Tipo: Artículo

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