- -

Introducing a Cross-Course Teaching Innovation to Enhance Group Project Performance

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Introducing a Cross-Course Teaching Innovation to Enhance Group Project Performance

Mostrar el registro completo del ítem

Defanti, M. (2017). Introducing a Cross-Course Teaching Innovation to Enhance Group Project Performance. En Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 750-757. https://doi.org/10.4995/HEAD17.2017.5399

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/103856

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Introducing a Cross-Course Teaching Innovation to Enhance Group Project Performance
Autor: DeFanti, Mark
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Marketing educators and students recognize the benefits derived from group assignments. Nonetheless, serious problems that occur frequently in student groups are diminished effort by some free-riding team members or ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Lone wolf students , Free riders , Group project performance
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490485903
Fuente:
Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances.
DOI: 10.4995/HEAD17.2017.5399
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD17/paper/view/5399
Título del congreso: Third International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 21-23,2017
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem