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Assessment of compressibility effects on internal nozzle flow in diesel injectors at very high injection pressures

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

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Assessment of compressibility effects on internal nozzle flow in diesel injectors at very high injection pressures

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Salvador, F.; De La Morena, J.; Martínez López, J.; Jaramillo-Císcar, D. (2017). Assessment of compressibility effects on internal nozzle flow in diesel injectors at very high injection pressures. Energy Conversion and Management. 132:221-230. https://doi.org/10.1016/j.enconman.2016.11.032

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/103982

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Título: Assessment of compressibility effects on internal nozzle flow in diesel injectors at very high injection pressures
Autor: Salvador, F.J. De La Morena, Joaquín Martínez López, Jorge Jaramillo-Císcar, David
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Fecha difusión:
Fecha de fin de embargo: 2019-01-15
Resumen:
[EN] Diesel fuel injection systems are being used at higher injection pressure conditions over time because of more stringent emissions requirements. Thus, the importance to properly take into account the fluid compressibility ...[+]
Palabras clave: Nozzle , Modelling , Diesel , Compressibility , CFD
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
Fuente:
Energy Conversion and Management. (issn: 0196-8904 )
DOI: 10.1016/j.enconman.2016.11.032
Editorial:
Elsevier
Versión del editor: http://doi.org/10.1016/j.enconman.2016.11.032
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MINECO//TRA2015-67679-C2-1-R/ES/ESTUDIO DE LA INTERACCION CHORRO-PARED EN CONDICIONES REALISTAS DE MOTOR/
info:eu-repo/grantAgreement/GVA//ACIF%2F2015%2F040/
Agradecimientos:
This work was partly sponsored by "Ministerio de Economia y Competitividad", of the Spanish Government, in the frame of the Project "Estudio de la interaccion chorro-pared en condiciones realistas de motor", Reference ...[+]
Tipo: Artículo

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