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An Experimental Study on Diesel Spray Injection into a Non-Quiescent Chamber

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An Experimental Study on Diesel Spray Injection into a Non-Quiescent Chamber

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Pastor, JV.; García-Oliver, JM.; García Martínez, A.; Zhong, W.; Micó Reche, C.; Xuan, T. (2017). An Experimental Study on Diesel Spray Injection into a Non-Quiescent Chamber. SAE International Journal of Fuel and Lubricants. 10(2):1-13. https://doi.org/10.4271/2017-01-0850

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/104131

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Título: An Experimental Study on Diesel Spray Injection into a Non-Quiescent Chamber
Autor: Pastor, José V. García-Oliver, José M García Martínez, Antonio Zhong, Wenjun Micó Reche, Carlos Xuan, Tiemin
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Instituto Universitario CMT-Motores Térmicos - Institut Universitari CMT-Motors Tèrmics
Universitat Politècnica de València. Departamento de Máquinas y Motores Térmicos - Departament de Màquines i Motors Tèrmics
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Visualization of single-hole nozzles into quiescent ambient has been used extensively in the literature to characterize spray mixing and combustion. However in-cylinder flow may have some meaningful impact on the spray ...[+]
Derechos de uso: Reserva de todos los derechos
Fuente:
SAE International Journal of Fuel and Lubricants. (issn: 1946-3952 )
DOI: 10.4271/2017-01-0850
Editorial:
SAE International
Versión del editor: http://doi.org/10.4271/2017-01-0850
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/MINECO//TRA2014-59483-R/ES/MODELOS AVANZADOS DE COMBUSTION EN SPRAYS PARA PLANTAS PROPULSIVAS EFICIENTES/
info:eu-repo/grantAgreement/MINECO//ICTS-2012-06/ES/Dotación de infraestructuras científico técnicas para el Centro Integral de Mejora Energética y Medioambiental de Sistemas de Transporte (CiMeT)/
Agradecimientos:
This work was partially funded by the Government of Spain through COMEFF Project (TRA2014-59483-R). In addition, the authors acknowledge that some equipment used in this work has been partially supported by FEDER project ...[+]
Tipo: Artículo

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