- -

Using open software to teach resource assessment of solar thermal and geothermal energy

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Using open software to teach resource assessment of solar thermal and geothermal energy

Mostrar el registro completo del ítem

Ulazia, A.; Urresti, A.; Antxustegi, M.; Gonzalez-Alriols, M.; Campos, A.; Ibarra-Berastegi, G. (2017). Using open software to teach resource assessment of solar thermal and geothermal energy. En Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 1381-1387. https://doi.org/10.4995/HEAD17.2017.5613

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/104309

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Using open software to teach resource assessment of solar thermal and geothermal energy
Autor: Ulazia, Alain Urresti, Aitor Antxustegi, Mirari Gonzalez-Alriols, Maria Campos, Alvaro Ibarra-Berastegi, Gabriel
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The students of the Faculties of Engineering of the Universitty of Basque Country (Gipuzkoa-Eibar and Bilbao) in the last years of their studies, before becoming engineers, have the opportunity to select a block of ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , QGIS , Octave , Learning by projects
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490485903
Fuente:
Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances.
DOI: 10.4995/HEAD17.2017.5613
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD17/paper/view/5613
Título del congreso: Third International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 21-23,2017
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem