- -

Using COCA to Foster Students’ Use of English Collocations in Academic Writing

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Using COCA to Foster Students’ Use of English Collocations in Academic Writing

Mostrar el registro completo del ítem

Mansour, D. (2017). Using COCA to Foster Students’ Use of English Collocations in Academic Writing. En Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 600-607. https://doi.org/10.4995/HEAD17.2017.5301

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/104502

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Using COCA to Foster Students’ Use of English Collocations in Academic Writing
Autor: Mansour, Deena
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Using Corpora in foreign language teaching is on of the very efficient ways in proposing solutions for pedagogical issues, either through adopting a corpus-based teaching approach or through using the corpus in ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Corpus , Academic writing , Collocations , COCA
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490485903
Fuente:
Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances.
DOI: 10.4995/HEAD17.2017.5301
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD17/paper/view/5301
Título del congreso: Third International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 21-23,2017
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem