- -

New pedagogical configurations for traditional learning tools: a proposal

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

New pedagogical configurations for traditional learning tools: a proposal

Mostrar el registro completo del ítem

Raimúndez-Urrutia, E.; Azzato Sordo, M. (2017). New pedagogical configurations for traditional learning tools: a proposal. En Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 231-238. https://doi.org/10.4995/HEAD17.2017.5149

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/104593

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: New pedagogical configurations for traditional learning tools: a proposal
Autor: Raimúndez-Urrutia, Elena Azzato Sordo, Mariella
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Digital technologies have changed the world dramatically and, as a consequence, higher education is undergoing significant teaching and learning transformations based on their use. The need to plan and produce disruptive ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Transmedia storytelling , Educational artifact , Specialized vocabulary , Disruptive materials , Knowledge space
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490485903
Fuente:
Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances.
DOI: 10.4995/HEAD17.2017.5149
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD17/paper/view/5149
Título del congreso: Third International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 21-23,2017
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem