- -

A case-based tool to assess college students’ perceptions about ethical competence

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

A case-based tool to assess college students’ perceptions about ethical competence

Mostrar el registro completo del ítem

Gonzalez-Cuevas, G.; Lopez Del Hierro, M.; Martinez, N.; Hernando, MA. (2017). A case-based tool to assess college students’ perceptions about ethical competence. En Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances. Editorial Universitat Politècnica de València. 1271-1277. https://doi.org/10.4995/HEAD17.2017.5581

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/104756

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: A case-based tool to assess college students’ perceptions about ethical competence
Autor: Gonzalez-Cuevas, Gustavo Lopez del Hierro, Marta Martinez, Nieves Hernando, Maria Asuncion
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] The main objective of this study was to design a new tool to explore the perception of professionally-related ethical values in Health Sciences undergraduate students. For this purpose, 24 conversational interviews, ...[+]
Palabras clave: Higher Education , Learning , Educational systems , Teaching , Ethical values , Ethical competence , Ethical learning , College learning
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial - Sin obra derivada (by-nc-nd)
ISBN: 9788490485903
Fuente:
Proceedings of the 3rd International Conference on Higher Education Advances.
DOI: 10.4995/HEAD17.2017.5581
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Versión del editor: http://ocs.editorial.upv.es/index.php/HEAD/HEAD17/paper/view/5581
Título del congreso: Third International Conference on Higher Education Advances
Lugar del congreso: Valencia, Spain
Fecha congreso: June 21-23,2017
Tipo: Capítulo de libro Comunicación en congreso

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem