- -

ABOUT THE INTEGRATION OF B-LEARNING IN EPP TO REINFORCE LEARNER AUTONOMY

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

ABOUT THE INTEGRATION OF B-LEARNING IN EPP TO REINFORCE LEARNER AUTONOMY

Mostrar el registro completo del ítem

Argüelles Álvarez, I. (2009). ABOUT THE INTEGRATION OF B-LEARNING IN EPP TO REINFORCE LEARNER AUTONOMY. Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. 4. doi:10.4995/rlyla.2009.730.

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/10644

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: ABOUT THE INTEGRATION OF B-LEARNING IN EPP TO REINFORCE LEARNER AUTONOMY
Autor:
Fecha difusión:
Resumen:
This article builds on one particular initiative that has been developed for over a year and brings blearningto the English for Professional Purposes classroom within a learner-centred context. The first sectionis dedicated ...[+]
Palabras clave: B-learning , Moodle , Autonomous learning , Negotiated syllabus , Material development
Derechos de uso: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Fuente:
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. (issn: 1886-2438 ) (eissn: 1886-6298 )
DOI: 10.4995/rlyla.2009.730
Editorial:
Editorial Universitat Politècnica de València
Tipo: Artículo

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem