- -

ANÁLISIS LINGÜÍSTICO DE LOS NOMBRES DE MARCA ESPAÑOLES

RiuNet: Institutional repository of the Polithecnic University of Valencia

Share/Send to

Cited by

Statistics

ANÁLISIS LINGÜÍSTICO DE LOS NOMBRES DE MARCA ESPAÑOLES

Show full item record

Jordá Albiñana, MB.; Ampuero Canellas, O.; González Del Rio Cogorno, J.; Magal Royo, T. (2010). ANÁLISIS LINGÜÍSTICO DE LOS NOMBRES DE MARCA ESPAÑOLES. Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. 5:77-88. doi:10.4995/rlyla.2010.754

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/10660

Files in this item

Item Metadata

Title: ANÁLISIS LINGÜÍSTICO DE LOS NOMBRES DE MARCA ESPAÑOLES
Author:
UPV Unit: Universitat Politècnica de València. Escuela Técnica Superior de Ingeniería del Diseño - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria del Disseny
Issued date:
Abstract:
[EN] Brand name is a value within marketing strategy in every company. However, these words that are part of the vocabulary we use daily are not being enough considered from a linguistic point of view. This research ...[+]


[ES] El nombre de marca es un valor asentado dentro de la estrategia de marketing de cualquier empresa. Sin embargo, desde el ámbito lingüístico se ha prestado escasa atención a estas palabras que constituyen una parte muy ...[+]
Subjects: Nombres de marca , Lingüística aplicada , Marketing
Copyrigths: Reconocimiento - No comercial (by-nc)
Source:
Revista de Lingüística y Lenguas Aplicadas. (issn: 1886-2438 ) (eissn: 1886-6298 )
DOI: 10.4995/rlyla.2010.754
Publisher:
Editorial Universitat Politècnica de València
Publisher version: http://doi.org/10.4995/rlyla.2010.754
Type: Artículo

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record