- -

Testing invariance between web and paper students satisfaction surveys. A case study

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Testing invariance between web and paper students satisfaction surveys. A case study

Mostrar el registro completo del ítem

Martínez-Gómez, M.; Marin-Garcia, JA.; Giraldo-O'meara, MM. (2017). Testing invariance between web and paper students satisfaction surveys. A case study. Intangible Capital. 13(5):879-902. https://doi.org/10.3926/ic.1049

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/108465

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Testing invariance between web and paper students satisfaction surveys. A case study
Autor: Martínez-Gómez, Mónica Marin-Garcia, Juan A. Giraldo-O'Meara, Martha Marcela
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Departamento de Estadística e Investigación Operativa Aplicadas y Calidad - Departament d'Estadística i Investigació Operativa Aplicades i Qualitat
Universitat Politècnica de València. Departamento de Organización de Empresas - Departament d'Organització d'Empreses
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Purpose: This paper studied the measurement invariance (MI) across web-based and paper-based surveys to evidence if both techniques of data collection can be regarded as equivalent. Design/methodology: We develop ...[+]
Palabras clave: Measurement equivalence , Students satisfaction and motivation , Job Diagnostic Survey , Multigroup confirmatory analysis , Higher education , Active methodologies
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Intangible Capital. (issn: 1697-9818 )
DOI: 10.3926/ic.1049
Editorial:
Omnia Publisher SL
Versión del editor: https://doi.org/10.3926/ic.1049
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/GVA//GV%2F2016%2F004/
Agradecimientos:
This paper has been written with financial support from the Project "Validacion de las Competencias Transversales de Innovacion mediante un enfoque formativo". (GV/2016/004) de la Conselleria d'Educacio, Investigacio, ...[+]
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem