- -

Human capital and university-business interactions: an example from the wine industry

RiuNet: Repositorio Institucional de la Universidad Politécnica de Valencia

Compartir/Enviar a

Citas

Estadísticas

  • Estadisticas de Uso

Human capital and university-business interactions: an example from the wine industry

Mostrar el registro completo del ítem

Marques, P. (2017). Human capital and university-business interactions: an example from the wine industry. Regional Studies Regional Science. 4(1):154-160. https://doi.org/10.1080/21681376.2017.1341818

Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://hdl.handle.net/10251/108666

Ficheros en el ítem

Metadatos del ítem

Título: Human capital and university-business interactions: an example from the wine industry
Autor: Marques, Pedro
Entidad UPV: Universitat Politècnica de València. Instituto de Gestión de la Innovación y del Conocimiento - Institut de Gestió de la Innovació i del Coneixement
Fecha difusión:
Resumen:
[EN] Research on university-business interactions has thrived in recent years, influenced by some very successful examples where they have led to the emergence of world-class clusters. However, this paper will argue that ...[+]
Palabras clave: University-business interactions , Human capital , Small and medium enterprises , Less developed regions
Derechos de uso: Reconocimiento (by)
Fuente:
Regional Studies Regional Science. (issn: 2168-1376 )
DOI: 10.1080/21681376.2017.1341818
Editorial:
Taylor & Francis
Versión del editor: https://doi.org/10.1080/21681376.2017.1341818
Código del Proyecto:
info:eu-repo/grantAgreement/DFG//ESF%2F10-ECRP-007/
Agradecimientos:
This work was supported by the German Research Foundation/European Science Foundation [grant number 10-ECRP-007]; and an Early Career Grant by the Regional Studies Association.
Tipo: Artículo

recommendations

 

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro completo del ítem